Nadal z przyjemnością wspominamy nasz wyjazd z projektu DEDAC do Neapolu organizowany przez organizacje Akira. Podczas tego wyjazdu odbyły się seminaria o tematyce związanej z „Digital advocacy campaign”. Główną aktywnością podczas wyjazdu było tworzenie cyfrowych kampanii.
Ponieważ były to bardzo interesujące prace, chcemy się nimi z Wami podzielić. Na pierwszy ogień bierzemy grupę numer jeden:
Głównym problemem z którym chcieli sobie poradzić, był brak wystarczającej ilości pracowników opieki medycznej, która podczas pandemii starała się pomagać i ratować każde życie.
Planem było przedstawienie problemu grupie osób młodych oraz studentów medycyny w całej Europie i finalnie zachęcenie ich do odbycia kursów, dzięki którym mogli by jako wolontariusze wspierać opiekę medyczna na wielu płaszczyznach.
Głównym hasłem tej kampanii było: Every life counts, save one today.
Dodatkowo grupa nr 1 stworzyła poniższą grafikę dla ich kampanii.